Tinc un dubte:
Ara utilitze ubuntu 7.10 , i estava pensant de provar al portatil l'amd64 , però no sé si amb wine podré forçar que funcione l'autocad que tinc, i que ara amb el 7.10 i386 em va perfectament.
El processdor del portatil és AMD Thurion 64x2 , amb gràfics ATI , he provat els lives cds del 8.04 amd64 i i386 , i funciona tot en tots dos , só inclòs.
Malgrat que darrerament la cosa ha anat millorant, la meva experiència amb les versions de 64 bits em donen més problemes que no millores. Per tant, t'aconsellaria el mateix que el Pellroja.
He actualitzat a UbuntuUbuntu 8.04 i386 , i tot i que em va el só i grava perfectament m'he trobat amb molts maldecaps amb la nova versió de firefox 3 beta 5 , tants que se'm penjava més que quan tenia windows infectat de virus, vaig tractar de fer que firefox per defecte fos la versió 2 anant sistema prefencies aplicacions preferides però no va funcionar i al final vaig optar per una solució dràstica , vaig eliminar firefox 3 beta 5 i vaig posar un enllaç simbòlic a firefox 2.
Per si algú té problemes seriosos d'estabilitat us deixe la xuleta, i si algú sap com fer el mateix sense ser tant dràstic i ho comenta ací , tots n'aprendrem una mica més.
sudo aptitude remove firefox firefox-3 ( i així esborrem firefox-3 )
cd /usr/bin ( anem al directori on són els programes)
sudo ln -s /usr/bin/firefox-2 /usr/bin/firefox ( posem un enllaç simbòlic a firefox-2 per tal que ubuntu sapiga on és el firefox que volem )
El que si us puc assegurar es que NO s'ha penjat més Ubuntu 8.04 des quehe fet açò.