Hola,
He fet una xarxa de tres ordinadors amb windows. En un quart pc he posat Mandrake 10.1 (tinc 3 CDs només): puc anar a internet però no sé com conectarlo amb la xarxa dels altres tres. Des de root, en configuració xarxa pitxo connectar, pensa una mica i després diu: no connectat. Què puc fer, siusplau. Gràcies.
Mandrake 10.1? ostres versió de quan jo vaig apendre linux, ja fa uns quans anys
Ara mateix no et sabria dir com es feia.
Uses mandrake 10.1 per algun motiu? Per que existeixen ultimes versions que et seran més facil d' utilitzar Sino també tens Ubuntu que esta molt bé i és senzilla http://www.ubuntu.com/
Per connectar-te a ordinadors amb windows, has d'utilitzar el SAMBA. La Mandrake 10.1 té les eïnes necessàries -fa uns quants anys vaig configurar-ne un amb SAMBA com a PDC-.
Hi ha moltes maneres de fer-ho. Tanmateix, Mandrake era capaç de configurar molt fàcilment el client de SAMBA des del seu Centre de Control. Per desgràcia, no recordo exactament com es feia, però no és massa complicat. Si vols saber més sobre SAMBA, et recomano el google (posa els mots samba i manual, i tindràs tota la informació que necessitis).
Si que ha canviat ràpid. Precisament aquest sistema que s'havia instal·lat la mar de bé, home! Em sembla que em baixaré l'ubuntú. Gràcies per les respostes.