He perdut un tros de l'ubuntu i no sé cóm recuperar-lojavascript:emoticon(':cry:'). M'explico: la meva impresora no funciona amb linux, i ja em teniu per tota la xarxa buscant un driver que me la fes funcionar. En vaig trobar un que prometia tot el que un vol sentir en aquests casos i tot i que s'ha de pagar, me'l vaig baixar en mode prova per veure què tal funcionava aquella meravella. Bé, el màxim que vaig aconseguir va ser un reguitzell de lletres de color verd perfectament viades amb unes esplendoroses ratlles blanques. Evidentment no vareig continuar amb el test i el vaig esborrar, bé gairebé. En els menus de Sistema>preferències i Sistema>Administació continua apareixent el nom del esmentat driver i no hi ha manera de recuperar els llançadors originals. Hi ha algú que em pugui esplicar cóm arreclar aquest desgavell?. Es que si no, no puc instal.lar cap altre driver per a la impresora. Agrairé qualsevol sugeriment. Gràcies per endevant.
La impressora és una Canon PIXMA iP 1600. La part a la que em refereixo es aquella que es troba a System>preferències>Printers. En lloc de Printers apareix la icona i el nom del driver que ja he desinstal.lat. Això fa que no pugui instal.lar el driver de la Canon iP 2200 que és el que li pertoca a la meva impressora. Com a sol.lució dràstica havia pensat de reinstal.lar tot l'ubuntu, però això és una cosa que no em faria gens de gràcia ja que no tinc ganes de perdre totes les actualitzacions (tinc un Internet a 56 K) i la resta de la feina que hi he posat. A part de que no sé si sabria reinstal.lar -lo a sobre del que ja tinc. Bé, si meń pots fer cinc cèntims t'ho agrairia molt ja que com pots veure sóc bastant novell en això del Linux. Moltes gràcies per endavant.
Hola,per eliminar els arxius pots provar a buscar-los amb l'eina;-Lugares,Buscar arxivos.I et sortiran tots els arxius instal.lats amb el nom que hi posis del driver.Després els esborres des de la carpeta.
O amb,sudo apt-get remove --purge (nom del driver).
No sé,pot ser et funciona..
Grácies per el teu consell jaumet, he fet el que m'has dit i el nom i la icona del driver dels nassos encara continuen allà on eren fins ara. El que no he pogut trobar ha sigut el Lugares,Buscar archivos. A on ho puc trobar això?.
jo utilitzo kde, però has provat amb el gnome menu editor? potser ho pots refer d'alguna manera o mirar-ho en algun altre ordinador per saber on apuntava el llançador original...