Bones companys!
Tinc un problema que em sembla complicat i potser no ho es...
La meva germana te instal-lat Mandriva 2008 amb tot rutllant i actual-litzat correctament,l'unic problema soc jo,que despres d'instal-larli no se com pot obrir els fitxers .mdb que té del Acces de microsoft...i els necessita obrir!
Algú sap com o amb quin programa?
L'open office sembla que no pot...
Gràcies.
Els fitxers mdb no es poden obrir amb sistemes GNU/Linux, que jo sàpiga. El que sí que es pot fer és accedir a les dades de les taules des del gestor de bases de dades de l'openoffice. Desgraciadament, no hi ha manera d'accedir als formularis, informes o mòduls.
Una altra opció és exportar les taules des del Msaccess a qualsevol dels formats que accepta openoffice.
Com ja han dit no es poden obrir els *mdb, però si que es poden salvar les dades
1) L'Entorn KOffice del KDE te una base de dades anomenada Kexi, instal.lant paquet anomenat kexi-mdb-plugin podràs obrir els fitxers amb kexi això si, es perd tota l'estructura de la base de dades de l'acces. Una vegada a kexi la pots exportar per exemple a un fitxer separat per comes, full de càlcul etc.
2) Si encara tens windows, exportes *mdb a *xls, els fitxers *xls d'excel es poden obrir amb Open Office.
Jo com a solució per les bases de dades vaig optar per phpmyadmin.
Gràcies companys!
Ho he comentat amb ella i com que no necessita l'Acces per treballar habitualment,provarà d'exportar els arxius que té i necessita, al format compatible amb openoffice, si va bé ho comentaré aqui per si serveix d'ajuda a algú més.
Agrait!!