el kubuntu ja el tinc en català, jo només demanava informacio d'un programa editor de videos, i el vull en català perquè no entenc res, Només és això, la meva intenció no es pas pendre el pèl a ningú, al contrari, també he ajudat a la gent que ho ha necessitat, i si sé del que em parlen, perquè jo no soc informàtic, i em costa tot això dels programes.Només soc un usuari, que no treballo amb l'ordinador, només mhi entretenc, però m'agrada saber com va i com funciona.
Ummm, hauries de cercar en alguna opció dels menús alguna cosa que siga semblant a "Suport d'idioma". Aquest és el paquet que es fa servir per catalanitzar-ho tot.
A ubuntu es troba on t'he dit... a kubuntu no en tinc ni idea... ho sent
Obra Adept i instal·la tot el que trobis a language:base, locale, etc. que acabi amb.ca, la experiència m'ha demostrat que no s'instal·len solets tots els paquets d'idioma.
Per convertir i/o agrupar DVDs, amb Adept, instal·la DeVeDe, senzill i intuitiu, els bons resultats sorprenen.
NOTA: Sóc un usuari final, jubilat, la consola em fa por i d'informàtica N.P.I.
gracies!!! sisi, he instal.lat el DeVeDe, i bé, el que passa és que no trobo lo del language, em surten diferents programes des de l'Adept, però posant " language:locale" no em troba res, potser soc jo que ho faig malament, no ho se.
ei , vols dir des de l'adept, oi? ja ho he probat pau, però no em troba res, es igual, de debò, ja li he trucat al company q em va instal.lar el kubuntu, i diu q passarà per casa, pq li vaig explicar i segons ell em deu faltar algo de l'instal.lació.