Tinc un Pentium D, volia posar una segona pantalla, que he de fer?
Cal una segona targeta gràfica?
La que tinc està integrada, i en tinc una altra procedent de un amd64 que es va cremar part de la placa base, la puc posar? o no és el corecte?, seran compatibles?
>Tinc un Pentium D, volia posar una segona pantalla, que he de fer?
depen
>Cal una segona targeta gràfica?
En principi sí, a no ser que tingui més d'una sortida la integrada
>La que tinc està integrada, i en tinc una altra procedent de un amd64 que es va cremar part de la placa base, la puc posar? o no és el corecte?, seran compatibles?
Pots provar de posar-la i llavors configurar-ho però suposo que també dependrà de la placa mare perquè potser al posar una pci o pci-x o el que sigui et desactiva la integrada, jo em miraria el manual o la web del fabricant de la placa o mira-ho per la bios, però no n'he tingut mai una integrada així que no t'ho sabria assegurar.
Si la gràfica aquesta que tens té dos sortides llavors tot seria més fàcil per configurar-ho.
Si no sempre et posts comprar una nova barateta (jo recomano nvidia)d'uns 30 euros que tingui 2 sortides, actualment diria que ja venen amb 2 dvi, molts cops amb els adaptadors dvi-vga inclosos.
Per internet segur que trobaràs més info i també pots buscar fitxers Xorg.conf d'exemple