Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Miki ha escrit:Hola,
tinc un portàtil amb 2Gb de RAM, i processador intel cetrino duo.
fa uns mesos em vaig instal·lar Ubuntu Feisty. Em va agradar força però malauradament cada minut i mig se'm quedaven bloquejats els programes durant uns segons i després tot tornava a funcionar. No podia ni tan sols escoltar música perquè també és víctima de les penjades.
Vaig deixar-ho estar i quan va sortir Gutsy vaig actualitzar amb l'esperança que s'arreglessin les penjades.
Malauradament tot continua igual.
No he aconseguit detectar quin procés és el que provoca el problema. A la gràfica d'ús del processador surt en segon terme (més suau a la imatge) tot pintat (100% d'ús) en el moment de les penjades.
Algú sap com resoldre-ho? No sóc en absolut expert. Sóc un usuari de Windows que volia provar Ubuntu per anar-s'hi passant progressivament. Però veig que hi ha molts problemes.
Gràcies d'avançat!
Miki ha escrit:Hola PellRoja!
Crec recordar que amb el live-CD no em passava. Ho tornaré a provar.
Pel que fa la targeta gràfica tinc una nVIDIA GeForceGo 7300. Quan vaig instal·lar Ubuntu em va dir allò del programari propietari o no sé quina història i li vaig dir que endavant, que ho fes servir.
Ja veig que potser el millor serà fer una instal·lació neta d'aquestes però quin pal tornar-ho a configurar tot!
Merci!
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 56 visitants