Bones, resulta que he actualitzat la meva Ubuntu Feisty a Gutsy, amb molts mals resultats. Al intentar iniciar l'ordinador es penja, no acaba de carregar, o al iniciar les X es penja de nou. M'he baixat un CD amb la live de Gutsy per fer una fresh install i passa el mateix, encara no he pogut entrar a les X de live.
Què pot passar? Si a cas, com puc enviar el bug a Ubuntu per a que ho arreglin??
Hauries d'intentar ser més específic. Tens algun missatge d'error?
Si pots identificar on està l'error, lògicament valdria la pena que enviïs el bug.
En principi, Gutsy encara no és a la versió definitiva, però ja està disponible la "Release Candidate" i això vol dir que només corregiran errors realment crítics, però com abans ho enviïs més fàcil serà que, potser, arribis a temps.
No dóna cap missatge d'error. Us dóno més dades perquè tinc una sospita del que pot passar:
El meu ordinador és un portàtil acer Aspire 9301AWSMi, i té processador de 64 bits. LA ubuntu es de 32 bits. Amb un kernel de la 7.04 he pogut entrar, pero amb el de gutsy nou no. Pot ser error del kernel??
Nononono, no se'm queda a consola, això fóra lo més lleu. La barra de progrés es penja quan li dona la p*** gana!
He tret el quiet i el splah del grub i he vist que es penja en diferents llocs, quan està carregant diferentes coses. Per mi que es el kernel de gutsy. El livecd de la RC!1 em fot lo mateix.
Doncs fa poc que he provat Gutsy rc1,i des de la pantalla inicial d'instalació no s'ha posat ni ha carregar.....(quda bloquejat)...
He vist que han canviat les opcions i ara n'hi ha més,
-Inicia des de CD de controladors,-
-Instal.la com a versió (OEM)
...
He verificat el CD amb Gisomount i sembla que està bé.
Jo penso que el teu problema es que els drivers de la grafica no son adecuats al kernel que tens, jo faria el seguent: CTR+ALT+F1, aixi entraria en el sistema y sudo nano /etc/X11/xorg.conf i cambiaria en la secció de la grafa el driver per vesa, despues guardaria y CTR+ALT+F7 y de seguir igual faria CTR+ALT+Backspace per reiniciar el entorn grafic a vore que tal. Un cami solucionat mitjançant synaptic desinstalaria els drivers antics i miraria d'instalarne una versio mes escaient per al nou kernel. Sort
Si t'anava bé Feisty, penso que és millor opció seguir amb Feisty i oblidar-se de Windows.
La propera versió (8.04, Hardy Heron) tampoc queda tan lluny (abril) i serà una LTS (Long Time Support) com Dapper. Teòricament hauria de ser una versió que prioritzés l'estabilitat i possiblement tingues més sort.
També pots intentar altres distribucions. La sort a linux és que tens per triar i remenar.
Estaria bé que tots els que se'ls penja Windows decidissin passar-se a linux...
Igual que poses més amunt que has fet una instal·lació neta de la RC de Gutsy, però amb Feisty.
No veig que la versió de kernel sigui diferent a la Gutsy definitiva, que ha sortit avui, respecte la RC, però també pots fer un intent abans de tornar a Feisty.
Ubuntu Feisty