Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Anonymous ha escrit:He instal.lat la versió 7.04 i no tinc conexió a internet. Tinc adsl imagenio de telefónica.
PellRoja ha escrit:Anonymous ha escrit:He instal.lat la versió 7.04 i no tinc conexió a internet. Tinc adsl imagenio de telefónica.
El que no et deu reconèixer és la targeta de xarxa no? El router va a part.
prova a configurar els parametres de conexió que el teu proveidor t' ha donat.
http://www.informaticat.com/wiki/index. ... e_la_xarxa
hwinfo --netcard
Jacquard ha escrit:Has d'entrar en un terminal (Aplicacions -> Accesoris -> Terminal) i per saber quina tarja de ethernet tens (tarja de xarxa) has de teclejar el següent:hwinfo --netcard
Et surtirà una llista. Ens envies un missatge en el post amb la sortida. Allà segurament et dirà el motiu de perquè no funciona.
Segurament estarà desactivada (caldrà mirar la sortida).
si creus que no la tens activada.modprobe 82566dc
Jacquard ha escrit:Si et sembla que tens la tarja intel 82566dc proba de fer el següent:si creus que no la tens activada.modprobe 82566dc
Mira si el cable que va des de l'ordinador fins al router, hi ha escrit (en el cable) el següent: RJ-45.
sudo dpkg -i hwinfo*.deb libhd13*.deb
per veure quina es la tarja que tens.hwinfo --netcard
Jacquard ha escrit:Si pots aconseguir connectar-te a internet des de un ciber, casa de un amic, familiar... (amb bona connexió i que et deixin conectar una memòria USB), t'hauries de baixar el paquet hwinfo d'aquesta pàgina [Packages ubuntu] Hauràs de triar la teva arquitectura (suposo que deu ser de 32 bits (i386) o sinó, 64 bits (amd64)
també t'has de baixar el libc6 (això si no els tens instal·lat per mirar si el tens instal·lat haurà de mirar a: Sistema -> Administració -> Gestor de paquests Synaptic Cerca i hi escrius libc6. Si surt amb un quadrat verd es que el tens instal·lat, sinó, l'hauràs de baixar.) i el libhd13 (ja que es la llibreria perque et funcioni el hwinfo.
Un cop te'ls hagis descarregat i els hagis copiat al teu ordinador (millor a l'escriptori), hauràs de entrar en un terminal (Aplicacions -> Accesoris -> Terminal) i col·locar-te a la carpeta on els hagis copiat (p. e. l'escriptori) i hauràs de teclejar el següentsudo dpkg -i hwinfo*.deb libhd13*.deb
Amb això els tindràs instal·lats. Si sortís algun problema (dependències generalment) hauràs de baixar-te els paquets que et demani.
Si no sorgeix cap problema, hauràs de teclejarper veure quina es la tarja que tens.hwinfo --netcard
PD: Jo no instal·laria cap cosa de controladors i firmware fins estar segurs de quina tarja tens. Es per aquest motiu que t'hauràs de baixar aquests paquets.
Un cop sapiquem el model de tarja que tens, mirarem com la podem activar. Sinó, com a últim recurs, t'hauràs de baixar el que has mencionat.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants