Algú sap si es pot fer funcionar l'Adobe Reader 7.0.9-1.i386 amb Mandriva 2007? M'anava perfectament amb Mandriva 2006, però amb la 2007 no hi ha manera, el resultat és "expr: error de sintaxi" repetidament. Ja sé que hi ha altres programes per veure els pdf (tinc KPDF, KGhostView, Xpdf i PDFedit, i no he pogut fer funcionar el Foxit reader per a Linux), però m'interessa disposar també de l'Adobe Reader.
No n'estic segur però potser és el mateix error que surt a Ubuntu Gutsy, pel que sembla causat per la darrera versió de les llibreries GTK.
Jo he intentat la solució que suggereixen aquí i em funciona.
Suposo que podries intentar buscar una versió prèvia de la libgtk+2.0 i fer alguna cosa semblant del que et proposa al post que et poso. No estic massa segur que com es fa amb un rpm, però segur que hi ha alguna manera.
Potser pels fòrums de Mandriva hi pots trobar alguna cosa més.
Gràcies per la teua ajuda, però encara no ho he aconseguit.
He trobat al DVD de Mandriva 2006 «libgtk+-x11-2.0_0-2.8.3-4mdk.i586.rpm». El GIMP ToolKit (GTK+) que tinc instal·lat és «libgtk+-x11-2.0_0-2.10.11-2mdv2007.1.i586.rpm». He provat a instal·lar la llibreria del DVD 2006, directament, sense desinstal·lar prèviament la versió més recent, i el resultat ha estat: "Ja està tot instal·lat", i no "instal·lació finalitzada"; o siga, que no s'ha instal·lat, i en tractar d'executar «acroread» torna a donar "error de sintaxi".
Aleshores he provat de desinstal·lar la versió més recent de la llibreria, però per a fer això cal desinstal·lar també MOLTÍSSIMES MOLTÍSSIMES coses que depenen d'aquesta llibreria o de les seues dependències, com el mateix Adobe Reader; i no m'hi he atrevit.
Encara que no sé si s'ha de fer amb la llibreria del 2006 o del 2007, he intentat fer "dpkg -x libgtk+-x11-2.0_0-2.8.3-4mdk.i586.rpm test", però de totes maneres, com ja esperava, el resultat ha estat: "-bash: dpkg: command not found". Tinc el paquet «dpkg-1.13.11-2mdv2007.0.i586», Package maintenance system for Debian Linux, disponible per a instal·lar, però no sé si fer-ho. A més, en el meu arxiu «acroread» no consta "export GTK_IM_MODULE=xim".
Algú em pot ajudar? A banda de passar-vos a ubuntu, cosa que deixe per a l'any que ve, què hi faríeu, vosaltres?