Fa molt poc he aconseguit instal·lar el windows vista en el virtualbox, de fet el windows nou no m'acaba de convèncer.
Algú més l'ha aconseguit virtualitzar? Quant d'espai en disc li heu assignat?
Em temo que jo m'hauré de comprar un disc dur nou, per fer aquest tipus de probes (no m'en queda massa d'espai en disc)
El vista actualment el tinc en 7,4 Gb i 512 Mb de RAM (no li puc dir més ja que l'ordinador només té 1 Gb de RAM)
Quan li he dit que em fés la instal·lació em deia que el mínim de memòria hauria de ser de 20Gb (una bestiesa, ja que el linux només tinc 15Gb de partició)
I, per acabar, el vista, tant que el pinten com un gran avenç, res que no tinguem en el linux; de fet, els de microsoft, s'han columpiat bastant, han agafat totes les idees que pots trobar per kde-look i gnome-look (a més de totes les idees que ja s'han dut a la pràctica en les versions anteriors de les distribucions que més sonen, i les han copiades) no han fet grans esforços en aquest últim S.O.
Doncs jo tinc a l'ordinador de casa un Windows Vista amb el VirtualBox amb l'Ubuntu. Així m'hi vaig acostumant per a quan tingui ordinador propi, instal·lar Ubuntu sense gaires complicacions.
De fet trobo bastant inútil virtualitzar un Windows Vista, ja que potser la gent ho fa pensant que així podrà utilitzar programes del Windows sense sortir de GNU/Linux. I si t'hi poses a pensar és bastant complicat, ja que hi ha molts programes (Photoshop, Nero,...) que encara no funcionen a Vista.
Jo vaig arribar fins i tot a virtualitzar un Windows XP. Això sí, treu-li la capatitat a aquesta màquina virtual d'accedir a internet (les actualitzacions fes-les amb el Winup, descarregar-te el SP2 des de GNU/Linux i passar-ho a la màquina virtual amb una memòria USB,...), sinó et veuràs obligat a instal·lar un antivirus a una màquina virtual.
I et recomano que hi posis el Windows 2000 o qualsevol que tinguis però que no sigui el Vista.
P.D: Per als que encara vulgueu o teniu ganes de despotricar el Vista us recomano llegir això:
http://alternaria.blogspot.com/2007/07/ ... -pero.html RMS va ensenyar algunes coses a través dels seus missatges i conferències, i em va fer obrir els ulls en moltes més. Tan sols es tracta de fer les coses com ens dicti la nostra consciència i ètica, sense obligar a ningú, tan sols explicant el que volem i com ho volem.
Que si tenim Windows, doncs el tenim, però que sapiguem que qualsevol problema que tinguem ningú vindrà gratuïtament a resoldre'ns-el.
Perdoneu el discurset, però és que últimament em maregen bastant amb el tema de "el Vista és una merda". Hi ha coses que un ja sap abans de comprovar-ho.