Hola, tinc ubuntu i el firefox porta el totem com a reproductor per defecte en el firefox i la veritat es que és prou dolent, no reprodueix quasi res, per això que vuic ficar el vlc com a reproductor per defecte però no se com fer-ho. Hem podeu ajudar?
Si fas servir el navegador de fitxers: Fes click amb el botó de la dreta sobre el fitxer mp3, després click a Propietats. Anar a la pestanya "Obre amb", i triar el vlc. A partir d'aquí, sempre que obris un fitxer mp3 des del navegador de fitxers, el sistema utilitzarà el vlc.
Sort
NOTA: En el cas del firefox, veig que això és útil només a mitges. Un cop intentes obrir un fitxer mp3, el firefox primer intenta obrir-lo amb el TOTEM, i després et permet, apretant primer el botó dret del ratolí, obrir-lo amb el reproductor que hagis posat per defecte en el navegador de fitxers.
LluísLl l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 18, 2007 6:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Una altra solució és fer que el TOTEM sigui capaç de reproduir mp3. Si tens instal·lat el totem-xine (que és el més probable), només et caldria instal·lar el paquet libxine1-ffmpeg. Això ho pots fer a través del gestor de paquets.
Val a dir que, a més dels còdecs per reproduir mp3, n'hi ha altres de disponibles. De fet, amb el TOTEM ho has de poder reproduir gairebé tot.
Una altra opció, és instal·lar els següents paquets:
gstreamer.010-ffmpeg
gstreamer0.10-plugins-bad-multiverse
gstreamer0.10-plugins-bad
gstreamer0.10-plugins-ugly
gstreamer0.10-plugins-ugly-multiverse
totem-gstreamer
Això et desinstalarà el totem-xine, i farà que el totem passi a usar gstreamer.
M'ha funcionat perfectament amb una ubuntu 7.04, i un firefox 2.0.0.3
Espero no haver-ho liat massa. És que m'has enganxat fent proves sobre el tema
Hola, gràcies a tots dos provaré instal.lant els plugins que dieu, de tota manera no se on vaig llegir que al navegador ficant l´adreça about:config pots associar a segons quin protocol una aplicació determinada.
El problema es que el plugin de totem per a firefox no reprodueix segons quins formats de video, pero crec que instal.lant els pluguins haurà de rutllar. Ja us contaré.