Es cosa meva o no funciona? Avui volia reinstal·lar el firefox per un problema que tinc i no carrega, em poso a el gestor d'actualitzacions i tampoc va... que esta pasant? a vosaltres també us passa?
El mateix aquí.
Canviant a les fonts genèriques o a alguna altra (com la de caliu, per exemple) s'arregla. Ara a Feisty és força més fàcil de fer (a Synaptic, Paràmetres -> repositoris).
per afegir fonts d'instal·lació al synaptic, com ho he de fer, ja que d'aquí a poc hauré de començar a actualitzar la gran majoria de programes que tinc
Obres Synaptic, te'n vas a Paràmetres->Repositoris.
La primera pestanya hi tens les opcions del programari d'Ubuntu. Aquí pots activar les fonts "main", "universe", "restricted" i "multiverse" i si vols o no els codis font. També pots configurar-hi el servidor. Fins i tot, pots triar "un altre..." i allà et pot cercar quin és el millor servidor (el que té un resposta a un ping més ràpida).
A la pestanya "programari de tercers" hi pots afegir les fonts addicionals que vulguis. A "actualitzacions et posa les opcions de com i quan vols que se t'actualitzi. A "autenticació" hi ha la llista de claus que has acceptat. A "estadístiques" et deixa triar si vols trametre informació del que t'instal·les.
En principi penso que és prou intuïtiu, però si tens algun dubte, ja ho saps, farem el que podrem
Jo també crec que és un problema temporal.
El que val la pena remarcar és que ara al Synaptic et permet canviar d'un sol cop l'origen de les fonts de programari, sense haver d'editar manualment el sources.list. És a dir, si li dius que vols fer servir un servidor de França, totes les línies corresponents als repositoris d'ubuntu (main, restricted, universe i multiverse) les canvia el Synaptic pel servidor de qüestió. Si no et funciona, pots intentar-ho amb un altre i llestos en qüestió de segons.