Auxili, sóc nou en Linux i tinc un problema!
He instal·lat ispell, aspell i myspell en opensuse, i els correctors funcionen en OpenOffice. El cas és que hi estic escrivint i a partir d'un moment, com que el text és ple de noms estrangers i paraules que no reconeix, el corrector es desactiva i deixa de subratllar-me les paraules. Això em fot, perquè si se m'escapa algun error vull veure-ho subratllat. Algú de vosaltres sap com puc fer perquè la correcció simultània NO es desactive? Com?
Gràcies! (Penjaré aquesta consulta també al fòrum de llengua)
Guillem
Crec que el més recomanable és marcar aquesta paraules que escrius en una llengua diferent com a escrites en tal o tal llengua. Així l'OpenOffice no s'atabalarà i continuarà corregint-te la resta del text.
Això es fa marcant la paraula, clicant amb el botó dret del ratolí, anat a caràcter i després indicant la llengua corresponent en el combo.
De tota manera, trobo estrany que et passi això amb l'OpenOffice. A mi això em passava amb el Word del senyor Gates, però amb l'OpenOffice mai no he tingut aquest problema, tot i que he escrit documents amb moltes paraules estrangeres.
Si no et funciona aquesta solució, no dubtis a dir-ho.