Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Ruig ha escrit:Mira't el Webmail.
Googlejant el pots trobar. És una extensió pel thunderbird disponible en català entre altres idiomes que et permet configurar els correus web d'algunes companyies (Yahoo, hotmail entre altres). Evidentment estem parlant de casos en què no es disposa de servidor POP3 (com ara la versió gratuïta del hotmail).
De la pàgina web has de baixar i posteriorment instal·lar des del Thunderbird 2 plugins: webmail i el plugin especial per hotmail.
Recorda, si t'ho baixes amb el Firefox, de fer anomena i desa l'enllaç amb el botó de la dreta enlloc d'obrir-ho directament (el Firefox intentaria instal·lar el plugin al navegador enlloc del correu i donaria un error).
Si estàs pagant pel Hotmail, diria que t'haurien de proporcionar un servidor POP3, però suposo que el deus tenir gratuït. Si és el segon cas fes el que t'he dit més amunt.![]()
Espero que et sigui d'ajut. Ja diràs el què.
Anonymous ha escrit:Però si el thunderbird el tinc amb anglès perquè el que hi ha en aquesta pagina es d'una versió superior a la que a l'ubuntu hi ha...
Ruig ha escrit:Anonymous ha escrit:Però si el thunderbird el tinc amb anglès perquè el que hi ha en aquesta pagina es d'una versió superior a la que a l'ubuntu hi ha...
Ara mateix no sé ben bé què vols dir. En tot cas, des de la web de Softcatalà has de poder baixar l'extensió per traduïr el thunderbird (sigui quina sigui la versió que tinguis).
Pel problema de l'idioma no et preocupis. Em sembla que no hi hauria d'haver incompatibilitats entre l'extensió i el programa. I sinó la desinstal·les.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants