Moderadors: jordis, Andreu, cubells
xandre ha escrit:He instal·lat l'ubuntu 10.04 a un portàtil Fujitsu model Amilo La1703 amb AMD Athlon (tm) 64 i no em detacta cap xarxa inalàmbrica per connectar-se. Abans amb windows sí que es connectava. Podeu ajudar-me?
$ lspci
cubells ha escrit:xandre ha escrit:He instal·lat l'ubuntu 10.04 a un portàtil Fujitsu model Amilo La1703 amb AMD Athlon (tm) 64 i no em detacta cap xarxa inalàmbrica per connectar-se. Abans amb windows sí que es connectava. Podeu ajudar-me?
Obre un terminal anant a Aplicacions>Accessoris>Terminal i executa la comanda
- Codi: Selecciona’ls tots
$ lspci
Pega la sortida de la comanda aquí i intentaré ajudar-te.
$ sudo aptitude install ndiswrapper-common ndiswrapper-utils-1.9 ndisgtk
cubells ha escrit:Instal·lat els següents paquets:
- Codi: Selecciona’ls tots
$ sudo aptitude install ndiswrapper-common ndiswrapper-utils-1.9 ndisgtk
Surt de la sessió actual i torna a entrar.
Ves al menú Sistema>Administració>Controladors sense fils del windows i amb el cd de drivers del portàtil intenta instal·lar el driver per a la tarja wifi. Si no tens el cd de drivers, baixa-te'ls de ca fujitsu.
Et va ara la tarja wifi??
xandre ha escrit:He instal·lat els paquests, com m'has indicat però no tinc l'opció Controladors sense fil del windows.
$ gksu ndisgtk
xandre ha escrit:A Controladors del windows instal·lats actualment apareix el controlador però diu: S'ha trobat maquinari:No
cubells ha escrit:xandre ha escrit:A Controladors del windows instal·lats actualment apareix el controlador però diu: S'ha trobat maquinari:No
Has de provar els distints drivers que van en el cd fins que trobis el que funciona per a la tarja.
Els has provat?
xandre ha escrit:Ja els he provat tots. Ara a la icona de les connexions amb el botó dret m'apareix una opció que no apareixia abans: Habilita la xarxa sense fil. No troba cap xarxa i la icona encara té un signe d'exclamació vermell
cubells ha escrit:xandre ha escrit:Ja els he provat tots. Ara a la icona de les connexions amb el botó dret m'apareix una opció que no apareixia abans: Habilita la xarxa sense fil. No troba cap xarxa i la icona encara té un signe d'exclamació vermell
Veritat que el portàtil no té cap botó per habilitar/deshabilitar la xarxa??
xandre ha escrit:cubells ha escrit:Veritat. A banda de la icona de connexions, no. I si vols dir un botó físic, tampoc.
$ lspci -v
$ lspci -n
$ lsusb
$ sudo aptitude update && sudo aptitude full-upgrade
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 73 visitants