Moderadors: jordis, Andreu, cubells
quelb ha escrit:hola de nou
abans però, després de llegir la pàgina on hi ha diferents editors, amb l'Avidemux puc carregar diferents escenes seqüències o arxius; editar-ho i, de tot plegar, fer-n'hi un?
Si la resposat és que sí, us plantejo les problemes
a l'hora de carregar arxius (per Obre) em surt
gràcies
LluísLl ha escrit:quelb ha escrit:hola de nou
abans però, després de llegir la pàgina on hi ha diferents editors, amb l'Avidemux puc carregar diferents escenes seqüències o arxius; editar-ho i, de tot plegar, fer-n'hi un?
Si la resposat és que sí, us plantejo les problemes
a l'hora de carregar arxius (per Obre) em surt
gràcies
L'avidemux està pensat, més aviat, per manipular un fitxer de vídeo que no pas per ajuntar-ne, tot i que també ho pot fer. Pel què dius, sembla més recomenable un editor de vídeo no linial, com ara el pitivi, que és un programa que treballa amb la línia de temps i et permet anar afegint fitxers tant de so com de video a un projecte, per després crear-lo. També el pots instal·lar des del gestor de paquets de la teva distribució.
Personalment faig servir l'avidemux per manipular el vídeo original -bàsicament tallar els trossos que no necessito, sense recodificar- i, un cop modificat, el muntatge el faig amb el pitivi. Val a dir que tampoc m'hi dedico massa, a aquest tema.
Sobre el tema del H.264, és d'esperar que, com més recent sigui la versió del programa, millor sàpiga tractar el vídeo d'alta definició. Tanmateix és un problema amb el que encara no m'he trobat -les meves càmeres són massa antigues-.
Sort
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants