Hola, Tinc un windiows instal·lat en el meu virtualbox com puc fer perquè aquest entri a internet a través de la tarja de xarxa que el meu orduinador te.
Per una banda, has de definir-li una interfície de xarxa a la màquina virtual (ho pots trobar als paràmetres, a les propietats de la màquina virtual, quan aquesta es troba aturada). Aquesta interfície es pot definir de vàries maneres, la més senzilla, és que faci NAT. D'aquesta manera, la màquina anfitrió farà NAT sobre una interfície virtual que et crearà i que serà vist pel sistema windows virtual com una interfície real, tot i no ser-ho, i només caldrà configurar-lo com a client DHCP perquè funcioni. Si en canvi, vols que la màquina virtual es connecti directament amb la placa de xarxa de l'anfitrió, aleshores has de dir-li això en els paràmetres de configuració, enlloc de posar-li que faci NAT. En aquest segon cas, hauràs de configurar convenientment la xarxa en la màquina virtual windows, perquè pugui sortir a internet (DHCP, IP, DNS, gateway, i tot el que ja tens configurat de la mateixa manera a l'anfitrió Linux).