Moderadors: jordis, Andreu, cubells
passavaperaqui ha escrit:L'usuari ha deixat molt clar que no domina gens la informàtica, i tu li recomanes que compili ?![]()
![]()
Un altre que torna cap al XP.
lena ha escrit:és demanar massa un cop de mà quan l'únic que vols és que l'o0rdinador funcioni sense saber perquè?
elena
lena ha escrit:companys/es,
ara feia dies que no mirava el fòrum.
agraeixo les explicacions del "passavaperaquí" les he entés, tot i que al fer-ho em posava:
...falló la recuperación: wget falló: salió con 1
no metadata found for medium "plff_free"
no em rendeixo però ho deixo estar.pel moment....ja que ara el meu estimat ordinador no em deixa actualitzar el Flash Player de cap de les maneres, haig de copiar uns pluggins i no me'n surto.....cada cop vaig a pitjor....
sobre el que comentaveu de saber-se treure les castenyes del foc, sincerament el company "jaqard" qeu em va donar una resposta totalment desperançadora per a mi voldria només apuntar-te alguna qüiestió més que t'han dit ja:
- canviar-se a Linux per principis ideològics és força arriscat quan no ets informàtic ni tens pretensions de ser-ho.
- arribar a escriure a un fòrum com aquest és un pas que molts usuaris no arriben a fer, i sincerament donar una resposta com la teva l'únic que fa és posar-te pals a la roda i desincentivar l'ús de programari lliure.
- d'acord si dius que cal saber compilar (o com es digui) si el 90% dels programes m'ho exigiran, però tu no em dones cap explicació entenedora de com fer-ho.
- despes de gairebé un any amb linux i que cada cop vaig a menys no m'he plantejat tornar a Windows, ni molt menys, però si a UBUNTU que m'han dit que potser me n'hi ensurto més.....no sé si em podrieu recomanar en aquest aspecte?
sóc autìonoma en la majoria de necessitats que tinc: tinc hort, visc sola, m'espavilo amb les fugues d'aigua i els endolls que peten, amb el gos que s'escapa, em cuso roba, em pinto les parets i els mobles, i mil coses més per les quals no necessito ajuda (ni necessito comprar-me masses coses), però amb la informàtica no me n'ensurto, i hi poso ganes i hores, perìo deu ser estructura mental, no sé....o potser intel·ligència, en tot cas, és demanar massa un cop de mà quan l'únic que vols és que l'o0rdinador funcioni sense saber perquè?
gràcies a tots i endavant amb el software lliure (i en català!)
elena
./configure && make
sudo make install
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants