Hola companys! fa molt pocs dies que vaig descobrir que "existiu" i em sembla fantàstic! ja me baixat openoffice en català i em va de maravella,però tinc un dubte que potser em podrieu aclarir.
Oi que no es pot tenir l'open en català per un usuari i en castellà per l'altre? La meva parella es lia molt amb el català encara i em moro de ganes de desinstalar l' office2003!! jajaja!
Gràcies anticipades per la feina que feu per la nostra llengua,si puc aportar algun coneixement que sigui d'ajuda per algú estare encantat.
Salut!
Des del menú de configuracio de windows no es pot...Fins i tot vaig provar de descarregar l'open des de cada usuari i l'últim que descarrego es queda configurat a tots dos usuaris logicament (suposo)! no crec que es pugui fer, però m'aniria de conya si es pogues...
Des de l'open,al menú Eines-opcions-llengues-interficie d'usuari... Em surten les opcions "per defecte" o "català",suposo que eria questiò de poder "afegir" una altra llengua a l'interficie d'usari i que després cada usuari selecciones l'idioma en que el vol tenir..
Em penso que demano masses coses a un open que es genial! Si es pot,agrairia que algú em digués com fer-ho..
Gràcies!
crec que hi ha una opció dins de la configuració de cada usuari, però no recordo com era.
també pots provar de instal·lar l' openoffice sols per aquell usuari, en comptes de instal·lar-lo a tot l' el sistema, i després descarregar la versió castellana i instal·lar-lo a l' usuari altre. No es la opció correcte, ja que ha de haver alguna maner de poder modificar-ho, però es una opció
Res...Com que no ho aconsegueixo,ja he jubilat anticipadament el ms office..amb l'openoffice ja faig la feina perfectament,en català,i gratuit! Gràcies de totes maneres per l'ajuda! A veure si em puc desfer també del "curtdevista..."
Jo tinc un altre tipus de problema amb l'idioma, per molt que canvio l'idioma al català no aconsegueixo que em corregeixi els texts, l'idioma que em surt a sota és l'anglès i si el poso al català, després de passar la primera paraula torna a saltar a l'anglès.. m'estranya molt que només jo tingui aquest problema ja que no he trobat més info enlloc
Bona nit a tothom!
Per fi sol.lucionat! vaig entrar ahir a la pagina per descarregar l'openoffice en castella..i en lloc de descarregar l'open,només vaig descarregar el paquet d'idioma castellà.Un cop instal.lat,cada usuari pot pot posar.se l'interficie en la llengua que prefereixi,just el que jo necessito per la meva parella! Espero que amb la meva petita aportaciò ajudi a qualsevol que ho necessiti..
Gràcies i bona nit!
Si et serveix de consol gabri,a mi tmb em passa aixo! crec que es pq el diccionari es força limitat..però com que jo habitualment no el faig servir..
Ho sento,no et puc ajudar..
Ep, el diccionari català de l'OpenOffice.org no és precisament "limitat". De fet, és bastant millor que el de la competència.
El problema amb això de l'anglès pot ser perquè l'estil predeterminat estigui en anglès. Has de configurar l'estil correctament (no només el format d'aquell tros de text, sinó l'estil per defecte). Per a fer això, aneu al menú Format > Estils i formatació. Se us obrirà el gestor d'estils, probablement amb l'estil "Per defecte" seleccionat. Feu clic amb el botó dret a sobre d'aquest estil i trieu Modifica. En la nova finestra, obriu la pestanya Tipus de lletra i trieu el català (si teniu instal·lat i carregat el diccionari, us apareixerà a l'esquerra una marca de verificació amb les lletres ABC). No us oblideu de confirmar les modificacions.
Bona nit de nou a tothom.
Continuant amb la meva aventura amb openoffice (que n'estic MOLT satisfet!)...
Ja tinc la versio "portable" instal-lada al pendrive i,com no,va fantàstic!
Però tinc un petit problema..Està en anglès!
Algú sap com i a on puc descarregarlo en català? O tan sols, ,en una llengua que pugui entendre facilment...
Moltes gràcies i salut companys!