Ja vaig indicar anteriorment que tenia un correu electrònic "hotmail" i que de bones a primeres, me'l van anul·lar, substituït per outlook et. etc....... Puc dir que encara no he sabut fer la substitució. Però l'actual pregunta, és: tinc tota una sèrie de familiars que continuen amb el "hotmail" sense problemes. Jo he canviat el "hotmail", per "orange.es", però a aquests familiars que he mencionat els continuo enviant al "hotmail", i em diuen que no tenen cap problema per a rebre'ls. Com pot ser això ????
Sí, és cert això que dius. La meva filla té el Hotmail de tota la vida, és a dir, continua utilitzant la combinació @hotmail.com i no té cap problema per veure i rebre els seus correus, això sí ara el gestor del correu Hotmail l'ha passada directament i automàtica a l'Outlook.com que és la interfície que trobaràs si obres el Hotmail des del web de Microsoft.
No hem arribat a entendre quin ha estat el teu problema amb el Hotmail, jo personalment he deixat d'utilitzar el meu compte de @hotmail.com i m'he creat un compte nou amb @outlook.com, encara que des de fa molts anys utilitzo un compte de @yahoo.es com a correu electrònic i m'ha funcionat sempre de meravella, això sí, me'l descarrego al Microsoft Outlook de la Suite de Microsoft Office, que és un dels millors gestors de correu electrònic que existeixen, feta l'excepció del Thunderbird que si assembla molt.
Has escrit al servei d'assistència de Microsoft? Jo, fa uns mesos em vaig trobar que, per alguna raó desconeguda, de fet feia temps que no obria el meu compte del Hotmail, quan vaig intentar obrir el meu Hotmail em sortia un missatge de Microsoft que em deia per "raons de seguretat" m'havien blocat el compte perquè hi havia indicis que algú hi havia intentat entrar il·legalment. El criteri de Microsfot em sembla relativament correcte, però el que no em va agradar és que em demanessin un número de telèfon mòbil per enviar-me una clau o contrasenya per desblocar el meu compte de Hotmail.
Naturalment no ho vaig fer i em vaig queixar a Microsoft donant-los a entendre que algú estava fent servir el nom de Microsoft per fer una estafa als consumidors en demanar un número de telèfon mòbil. Per cert, us aconsello que no el doneu mai, és mot perillós, ja que el poden fer servir per enviar-vos SMS Premium que costen dues i tres vegades l'import dels SMS normals.
Lògicament, el departament de marketing de Microsoft en va contestar, directament i de seguida, al meu correu electrònic i sense més ni més em van facilitar la clau per desblocar el compte sense necessitat de donar-los el meu número de mòbil.