Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Alexandre ha escrit:Noi, ho he intentat tot i no hi ha manera. Alguna cosa al meu Outlook no funciona. Provaré d'instal·lar el Thunderbird. És gaire difícil? Hi ha instruccions fàcils i assequibles? I sobre tot, podré exportar els grups de correu que tinc de l'Outlook al Thunder?
Gràcies i fins aviat!
Àlex
Alexandre ha escrit:Hola,
Vagi per endavant que sóc bastant justet en coses d'informàtica. Faig servir l'Outlook com a gestor de correu. Des de fa tres dies que puc rebre correus però no en puc enviar. Només els puc enviar a través del Webmail, com m'han aconsellat la gent que em fa el housing de la meva pàgina web i em manté les bústies de la feina. Quan intento enviar un correu des de l'Outlook surt això:
Introduiu el nom d'usuari i la contrasenya per al servidor
Servidor:
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Tots tres camps estan omplerts correctament (ho he provat diverses vegades). L'apartat "Recorda la contrasenya" està marcat, però no hi ha manera de desmarcar-lo des d'aquest missatge. No serveix de res dir "D'acord" perquè el missatge torna i torna a sortir. Quan cancel·lo, surt aquest missatge:
"Ha fallat Xarxa d'Àrea Local (LAN)"
¿És qüestió del router, de l'Outlook, del camiller, de l'arbitre?Por qué, por qué, por qué?
M'aconselleu que em canvïi al gestor de correu del Mozilla? On puc trobar les instruccions?
Gràcies per endvant!
Àlex
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants