Moderadors: jordis, Andreu, cubells
pelican ha escrit:Bona nit, us plantejo una pregunta donat que porto unes quantes hores davant l' ordinador i no sé pas què li passa. Resulta que ahir ja vaig començar a tenir problemes amb el Mozilla. Cada cop que intentava obrir-lo em sortia el següent missatge:
[color=#FF0000]El Firefoz ja s' està executant però no està responent. Per obrir una nova finestra, primer heu de tancar el procés Firefox que ja existeix o reiniciar el vostre sistema.[/color]
He intentat obrir l' Administrador de tareas de windows i intentar tancar el suposat Firefox però en cap moment no ha aparegut en la finestra com a programa obert per poder-lo tancat. Es com si el programa estigués present però no es pogués obrir en cap moment. També us he de dir que aquests darrers dies cada cop que obria el Mozilla el meu programa Antivirus donava missatges de "cookies" que trobava...
Com a darrera mesura, he desinstal.lat el programa Mozilla que tenia a l' ordinador i he instal.lat la versió que se m' ofertava des de la plana del softcatalá. Un cop ha estat instal.lat he fet la prova de foc i en intentar obrir el Mozilla, ha aparegut de nou el missatge que us he transcrit més amunt.
Algú em pot ajudar, si us plau?
Moltes gràcies.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants