M'he baixat l'E Mule i no hi ha manera de connectar-lo. Per defecte, el port TCP és el 14912 i l'UDP el 14922. Són correctes? Sense límits de càrrega i descàrrega. El test de ports és negatiu i em diu que falla alguna cosa, però tinc els tallafocs del Panda i del Windows deshabilitats. Aleshores?
Si no és això, i donat que desconec completament la configuració de la teva connexió, d'entrada em miraria la configuració del router -els routers moderns fan més coses del què ens pensem-. Podria ser que hi trobessis el motiu del problema.
D'altra banda, per obtenir una id de connexió alta, necessitaràs obrir-li els ports al router -els mateixos que tinguis posats en la configuració de la mula- cosa que també hauràs de fer configurant el router adequadament.
Una prova fàcil que podries fer per saber si el problema és el router o és la configuració del windows o de la mula, passaria per arrancar-lo amb un livecd amb Linux, i provar l'aMule, l'alternativa de Linux, per exemple amb Knoppix http://sunsite.rediris.es/mirror/knoppix/ (et baixes la iso i la cremes en un CD amb el qual arranques el sistema). Si l'aMule funciona, aleshores sabràs que el problema és la configuració de l'ordinador, si no, el problema és al router.
D'altra banda, sempre recomano fer servir Linux per fer descàrregues P2P, bàsicament perquè és habitual baixar-se fitxers amb molta "merda", i amb Windows pots acabar agafant un bon refredat.