Voldria saber si és compatible amb el Microsoft office que ja tinc instalat o hi pot haber algun problema. Jo vull seguir treballant amb els dos. Encara m' haig de baixar el OpenOficce. Haig de triar alguna opció especial per instalar-lo, tenint en compte això?
Jo he tingut l'Open Office i actualment el LibreOffice juntament amb el de MS i no he tingut cap problema. Més aviat al contrari. Arxius que m'han enviat fets en certes versions de MS només les he pogut obrir amb l'Open/lIBRE.
No hi ha cap problema, jo els he utilitzat junts i funcionen be. Si vols que s'obrin tos per defecte amb Open Office heu tindras que configurar. Amb la darrera versió d'Open Office em sembla que ja s'obre tot lo de MS Office, al menys a mi si. El que pasa es que de vegades es foten els formats d'un sistema a altre. Per exemple, si utilitzes taules amb un document de text, si les fas molt complexes amb MS Office, no queden be en obrir-les amb Open Office, pero si no fas massa combinacions de fusionar i dividir cel·les no hi haurá problema.