Tinc el Windows XP. he formatat el disc dur, ho he instal·lat tot i no hi ha cap problema. Però quan clico "Inicia", "Tanca l'0rdinador" abans sortien els tres botons "Pausa en espera", "Tanca" i "Reinicia". Doncs bé, després de formatar, el primer botó, surt amb uns colors dèbils, i queda inutilitzat. No és un problema greu, però pregunto: com ho puc fer perquè actuï com ho havia fet sempre ??. Gràcies !!!
Prova d'anar a Propietats de Pantalla (Clic amb el boto dret sobre l'escriptori, i selecciona propietats), selecciona estalvi de pantalla / alimentació / avançat / Quan premi el boto d'aturada temporal de l'ordinador / Activa la pausa en espera.
He seguit les teves instruccions, i no me n'he sortit. Mira, he fet: propietats/estalvi de pantalla/alimentació/avançat. I a partir d'aquí, em surt "quan premi el botó d'engegada de l'ordinador", i ja no em surt res més. No sé trobar "Activa la pausa en espera", que és el que perseguim trobar. Moltes gràcies de totes formes.
Es una opció que apareix en iniciar l'ordinador i abans de començar Windows, però si no heu has fet mai, pot ser millor cercar un amic que en tingui una mica de idea, es delicat Es pitjant la tecla Suprimir, pero no tots els sitemes heu tenen igual
El disc dur, té 74,5 GB, i hi ha ocupats 8,7 GB. Una observació, el que sé fer és formatar i tornar-hi a instal·lar tots els programes i tot el que sigui sense problemes, ja que tot ho tinc guardat en DVDs, i tinc també el CD d'instal·lació del Windows XP, com de l'Office 2003 i tot el que calgui. Gràcies novament. !!
El disc dur, té 74,5 GB, i hi ha ocupats 8,7 GB. Una observació, el que sé fer és formatar i tornar-hi a instal·lar tots els programes i tot el que sigui sense problemes, ja que tot ho tinc guardat en DVDs, i tinc també el CD d'instal·lació del Windows XP, com de l'Office 2003 i tot el que calgui. Gràcies novament. !!
He llegit una mica per internet i sembla ser que des de el panell de control hi ha l'opció d'energia i allà es configura tot.
Però he llegit el cas d'un noi que també li han desaparegut opcions (ara li sortien inhabilitades en gris) i li contestaven que podria ser que el maquinari fos incompatible. En el teu cas això ho podem descartar ja que abans podies fer-ho. Per tant jo pensaria en tema drivers. Ves a l'administrador de dispositius i mira que surti tot correcte. Quan compres l'ordinador solen donar-te un munt de CD's amb tots aquests drivers, encara que jo buscaria l'última versió.
Espero no arribar gaire tard, però com no veig si el tema s'ha solucionat o no, aquí va la meva. Només en 2 passos:
1er) Tens instal·lats tots els controladors (especialment el de la gràfica)? No sigui que per això vegis els colors «febles»... Si Windows XP et reconeix la gràfica i t'instal·la el seu controlador genèric, et recomano que ho actualitzis. Si ens dius la marca i model de la teva VGA mirem de cercar el driver adient.
2on) Mentre fas la prova, ves-hi a un àrea de l'escriptori on no hi hagin icones, fes clic amb el botó dret del ratolí i tria «Nou» -> «Accés directe» i escriu això:
rundll32.exe PowrProf.dll, SetSuspendState
Posa-li com a nom "Pausa en Espera" per exemple i prem «d'acord». Cada vegada que vulguis posar l'equip en suspensió pots fer-ho des d'aquesta forma més còmoda. Si veus que no tira bé, ves-hi al panell de configuració de l'estalvi de pantalla (botó dret a sobre de l'escriptori -> «Configuració» -> «Estalvi de pantalla») i des d'allà accedeixes al panell d'opcions d'energia i t'assegures que tinguis l'opció d'hibernació desactivada (i si està desactivada l'actives doncs...). Això és tot
A més, una vegada funcioni tot en condicions pots canviar la icona d'aquest accés directe que has creat (botó dret -> «Propietats») i seleccionar la que et vingui de gust a l'apartat de configuració, o fins i tot amagar aquesta icona en altre lloc més segur, per evitar que alguna altre persona (dona, criatura, etc...) pitgi sense voler
... i 3ª) [Sí, ja se que vaig dir que eren 2, xDD!!!] Quan penses fer el salt a Linux? Tu ja ets prou espavilat com per tenir aquesta eXperiència Patètica! Ai, no!!! Que si no no sentiràs la veu de l'avast! JAjajAaJaJjjj