aquest missatge és en l'accès a un blog propi, però m'explico més.
El Firefox 4 ja fa alguna setmana que el tinc instalat sense problemes. El divendres passat no tenia cap problema per accedir i veure qualsevol pàgina o imatge. El cap de setmana treballo des de l'equip que tinc a casa i tampoc hi havien problemes per accedir a les pàgines propies. Aquest matí, dilluns, al reiniciar la jornada laboral, em trobo que no puc veure bé les imatges del blog en el que havia estat treballant el cap de setmana, i penso que pot ser un problema del ser un problema del servidor, però a l'entrar per l'administrador no em dona cap problema. I mirant més coses veig que en altres pàgines, que no són meves, també sem presenta el mateix problema. L'ordinador aquest esta apagat tot el cap de setmana i no pot accedir ningú. Al engegar-lo aquest matí no hi havia cap actualització per descarregar, pel que he de suposar que no hi han agut canvis de configuració. Altres equips conectats a la mateixa xarxa no tenen cap problema per veure bé totes les pàgines, i fins i tot, aquest mateix equip, fent servir Chrome o Explorer8 no tinc cap problema per veure res.
Algú pot ajudar-me a resoldre aquest problema? Segurament es un problema de configuració de Firefox, però no he sapigut trobar res, ni al Foro, ni a Internet.