Moderadors: jordis, Andreu, cubells
Marta10 ha escrit:Des que he instal·lat la versió 4 del Firefox no puc veure els missatges del correu Terra!!!! Si els veig amb l'eplorer i el google chrome!! He provat amb la versió en castella del Firefox i em passa el mateix. En canvi, sí puc veure els missatges del correu de yahoo.com i els de gmail.És estrany!!
cubells ha escrit:Marta10 ha escrit:Des que he instal·lat la versió 4 del Firefox no puc veure els missatges del correu Terra!!!! Si els veig amb l'eplorer i el google chrome!! He provat amb la versió en castella del Firefox i em passa el mateix. En canvi, sí puc veure els missatges del correu de yahoo.com i els de gmail.És estrany!!
Jo crec que et falta algun connector o extensió per veure java o flash.
Quins complements tens instal·lats?
Marta10 ha escrit:cubells ha escrit:Marta10 ha escrit:Des que he instal·lat la versió 4 del Firefox no puc veure els missatges del correu Terra!!!! Si els veig amb l'eplorer i el google chrome!! He provat amb la versió en castella del Firefox i em passa el mateix. En canvi, sí puc veure els missatges del correu de yahoo.com i els de gmail.És estrany!!
Complements cap, tinc les extensions java console 6.0.24 i el java quick starter 1.0
Marta10 ha escrit:Marta10 ha escrit:cubells ha escrit:Marta10 ha escrit:Des que he instal·lat la versió 4 del Firefox no puc veure els missatges del correu Terra!!!! Si els veig amb l'eplorer i el google chrome!! He provat amb la versió en castella del Firefox i em passa el mateix. En canvi, sí puc veure els missatges del correu de yahoo.com i els de gmail.És estrany!!
Complements cap, tinc les extensions java console 6.0.24 i el java quick starter 1.0
A més tinc força connectors, entre els quals hu ha java(TM) platform SE. 6. V 24 i el java development toolkit 6.0.240.67
pauarge ha escrit:Tens algun complement que et bloquegi el contingut, com ara l'Adblockplus, el Noscript...?
pauarge ha escrit:Prova a desinstal·lar completament el FF4, perquè a mi m'entra perfectament a Terra. Et poso els passos per netejar-ho:
1-Desinstal·les des del panell de control (al desinstal·lador, quan et digui "Vull conservar les meves dades", no ho seleccionis).
2-Instal·les al teu PC el CCleaner (http://www.ccleaner.com) i fas una neteja tant de registre com d'arxius temporals, posant èmfasi a tots els apartats de FF.
3-Esborra la carpeta de Firefox a "Arxius de Programa".
4-Reinicia el teu ordinador i instal·la una altra vegada Firefox.
Ja ens explicaràs.
Marta10 ha escrit:pauarge ha escrit:Prova a desinstal·lar completament el FF4, perquè a mi m'entra perfectament a Terra. Et poso els passos per netejar-ho:
1-Desinstal·les des del panell de control (al desinstal·lador, quan et digui "Vull conservar les meves dades", no ho seleccionis).
2-Instal·les al teu PC el CCleaner (http://www.ccleaner.com) i fas una neteja tant de registre com d'arxius temporals, posant èmfasi a tots els apartats de FF.
3-Esborra la carpeta de Firefox a "Arxius de Programa".
4-Reinicia el teu ordinador i instal·la una altra vegada Firefox.
Ja ens explicaràs.
Gràcies!! provaré aviat de fer-ho i ja us explicaré!! mentrre, estic oberta a altres idees
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants