em sento desorientada: m'he descarregat, instal·lat l'última versió de l'Avast. M'he registrat deixant una adreça de correu on em semblava m'havien d'enviar una clau.. Quan obro l'avast consto com a registrada...sense clau...però l'icona de l'avast la tinc en vermell i em diu que no estic protegida. Segur que és una fotesa però de moment no trobo la manera de resoldre-ho. Alguna idea resolutiva? Gràcies per endavant, Mònica
Doncs no conec l'Avast, 'havia provat fa molt de temps i ja no el recordo, però si l'acabes d'instal·lar com a mínim t'hauria de deixar uns dies de prova encara que no el registressis.
Abans de res assegura't que es troben tots els mòduls de protecció activats (antivirus, tallafocs, antiespies, etc...) i que actualitza les definicions de virus a les darreres disponibles a Internet.
De vegades en un primer moment no s'activen tots els mòduls, i això pot donar-nos un senyal d'alerta. El mateix passa amb les definicions de virus, les quals normalment s'actualitzen a diari, i les que porta el programa amb l'instal·lador poden tenir fins i tot uns mesos.
Hola Mònica, El registre d'avast! es fa mitjançant l'opció «Registre» que trobaràs a l'apartat «Manteniment» en obrir la interfície de l'antivirus. Si en aquest apartat et diu «ESTAT ACTUAL: REGISTRAT» significa que tot està correcte. En cas contrari podràs efectuar el registre novament. avast! et demana el nom i el correu electrònic entre altres dades per si tinguessis qualsevol problema tècnic, poder adreçar-se a tu directament. En cas que no tinguis connexió a Internet en el moment de voler fer el registre, aleshores sí que pots accedir des d'altre ubicació amb Internet al web d'avast! i omplir el formulari on t'enviaran una clau al teu correu electrònic. No pateixis que avast! no envia correu brossa. De fet, si no és estrictament necessari (per enviar-te la clau o per existència d'una actualització necessària d'instal·lar inmediatament per no comprometre la teva seguretat a Internet per posar un exemple) MAI t'enviaran res a la teva safata d'entrada, ni compartiran el teu correu amb ningú.
Per solucionar el problema que indica que no estàs protegida, assegura-te'n que tots els mòduls estan en funcionament (botó dret a sobre de la icona de la barra de tasques -> «Control dels mòduls d'avast!» i verifica que l'opció «Tots els mòduls estan activats» sigui de color gris) i actualitza tant el motor i la base de dades, com l'aplicació ( opció «Actualitza» del mateix menú de la icona de la barra de tasques, o des de l'apartat «Manteniment» -> «Actualitza» de la interfície de l'avast!)
Si encara tens problemes, no dubtis en preguntar i miraré de donar-te alguna solució més específica...