Hola bon dia, Fa dies un amic va comprar unes llicències d'antivirus. En concret de panda la versió d'internet. Em va dir si en volia una i l'hi vaig dir que si. Ara estic amb el windows 7 (que em van dir que per treure més rendiment a la maquina haviua de poosar... ) Pero no hi ha manera de que s'instali l'antivirus... No s'instala... Què puc fer???? Nop surt cap pantalla... d'instalació quan l'executo. Què puc fer?
Hola Jordi2, Ho estàs executant des d'un CD o és una descàrrega d'un executable directament de la pàgina de Panda?
Si és un CD, potser no tens la reproducció automàtica activa, i hauries d'obrir tu l'instal·lador. Si és un executable, assegura-te'n que tinguis drets d'administrador per poder instal·lar-ho al teu ordinador. També podria donar-se el cas que ja tinguis una solució antivirus al teu ordinador i que aquesta solució estigui denegant la teva petició d'instal·lar altre antivirus al teu equip...
Finalment com a darrera recomanació, parla amb l'amic que t'ha facilitat aquest programari. Si és comprat a Panda, el teu amic tindrà (suposo) dret a assistència tècnica. Ningú millor que el creador per conèixer els problemes i donar una solució. Mentres pots descarregar avast! Antivirus que és gratuït i es troba en la nostra llengua. Al rebost de SoftCatalà veuràs tota la info, i aquí tens la descàrrega directa: