Malgrat tenir com a idioma predeterminat el català en totes les configuracions (Windows, Thunderbird, etc.) quan envio un missatge sembla que es codifica amb l'idioma espanyol, perquè als destinataris (majoritàriament outlooks) se'ls activa el corrector espanyol i les marques corresponents. Jo, en canvi, no tinc cap problema: interfície en català, diccionari català, etc.
Heus aquí el codi font d'un missatge enviat per mi.
(Tinc un altre problema que no té res a veure amb l'idioma, i és que, en voler reenviar determinats missatges, només en recupero l'encapçalament i el cos desapareix. Això em passa amb missatges que porten adjunt un fitxer del tipus image001.emz)
Problema resolt. El missatge del Thunderbird agafava la codificació del fitxer de la signatura, un htm fet amb DREAMWEAVER (que es veu que no inclou el català). He substituït ES per CA en l'HTML del fitxer de signatura i tot solucionat.
(El problema del reenviament en què es perd el cos del missatge, em temo que es deu també o al fitxer de signatura o a imatges incorporades. Això no sé com resoldre-ho, de moment).
Hola JMF, Pel tema de la imatge no crec que afecti atès que les imatges no tenen cap capçalera que indiqui l'idioma, però si vols pots decarregar-te el Gimp (eina de manipulació d'imatges en Català) obrir la imatge que facis servir per la teva signatura i la deses amb altre nom i ubicació diferent a l'original i fes servir aquesta (compte que has de triar l'extensió!).
Una vegada fet això, amb el Kompozer (alternativa gratuïta i en Català al Dreamweaver) pots modificar el fitxer HTML que estàs emprant per la signatura, afegint-li la nova imatge que acabes de modificar i assegurant-te que no hi hagi res de codi que no desitgis a la teva signatura...
Espero que amb això puguis solucionar el teu problema. Ja ho comentaràs per aquí i així donem el tema per finalitzat o seguim indagant si fos necessari