Cadascú que navegui amb el que vulgui. A més, el Google Chrome també està en català i té una versió lliure anomeanda Chromium. Així que és una molt bona opció.
Tot i això, jo segueixo navegant amb el Firefox. Té moltes més característiques i, per si te'n falta alguna, hi ha milers d'extensions que t'ofereixen la sol·lució. Jo el Chrome no l'he trobat mai tant complert.
A part d'això, la propera versió del Firefox, que es llançarà a principis d'aquest any, incorporarà moltes novetats com una nova interfície, un rendiment i una velocitat molt millors i algunes opcions que el Google Chrome encara no ofereix, com organitzar les pestanyes en grups.
També, pel que fa a seguretat, Mozilla m'ha donat bastant arguments per confiar en ells, de moment el navegador de Google encara és massa jove per saber si ho està fent bé o no pel que fa a la seguretat.
I per últim, utilitzo el Firefox també per la Fundació Mozilla. És gràcies a ells que avui tothom pot escollir un navegador i no tots anem amb l'Internet Explorer, ja que van ser ells qui van acabar amb el seu monopoli. Si fa temps que navegues recordaràs que abans hi havia moltes pàgines que estaven dissenyades només per l'Internet Explorer i no es veien bé en cap altre navegador. Mozilla en tot moment va defensar els estàndards web oberts. Malgrat que el Google Chrome també ho fa, no diu que no als estàndards tancats, així que per si ells fos Internet es podria convertir en un club privat de Microsoft, Apple i quatre empreses més.
En resum, Mozilla ha permès que avui Internet sigui el que és i estigui a l'abast de tothom qui es pugui comprar un ordinador, a canvi de tot el que ells han fet per mi, jo utilitzo el Firefox (a part de tot el que t'he dit sobre el funcionament i les opcions que té).
Mozilla.cat (www.mozilla.cat), la comunitat catalana de Mozilla.
jo, la veritat, no he trobat cap navegador amb les bones característiques del Firefox, i mireu que n'he provat molts, però com el Firefox, no n'he trobat cap.
Doncs personalment, dels que jo he provat, el més complet de tots és el desconegut Avant Browser. El Firefox mai m'ha agradat per diversos motius que no anomenaré aqui. L'Internet Explorer pel que es veu la versió 9 estarà força bé, pero ara per ara no em satisfà. El Google Chrome el trobo massa de joguina, tot i que reconec que està bé en quan a velocitat i tot això. El Safari, la seva versió per windows es queda molt per sota de la versió per mac. Molt més lent i pesat. L'Opera està molt bé, especialment per les funcions que només ell ofereix, però no m'hi acabo d'acostumar. L'Orca Browser dóna molts problemes perquè senzillament funcioni.