estic una mica desesperada, ja que m'he descarregat el pedaç de office 2003 en català, que hem demanen pels estudis, que suposo que es lo que necessito, es que la barra de menú hem surti en català, i he diu que se m'ha descarregat correctament, però a l'hora d'obrir el word hem torna a sortir el menú en castellà.
Pot ser ja heu tens resolt, però si no, pense que es suposa que te que ser una llicència legal. Si no ho és, considera utilitzar Open Office. I si no et convenç, pots utilitzar les versions trial de Office 2010, millor primer utilitzar la 2007 i quan acaba la 2010, així dura més, ara no se si dos o tres mesos cada trial.
També pots provar de desinstalar i tornar instalar el paquet de català, de vegades basta.
No t'aconsello les versions trial, perquè al cap d'un temps deixen de funcionar correctament.
Al marge de si tens una versió registrada o trial, el que has de fer per aplicar correctament el pedaç que tradueix l'Office 2003 al Català és el següent:
Necessites disposar d'un cd amb el programa d'instal·lació d'Office 2003 col·locat a la unitat lectora, i llavors des del botó d'inici, cerques "Configuración de idioma de Microsoft Office 2003" i ho selecciones per accedir. Si no tens el cd posat a la unitat lectora la primera vegada que l'obres veuràs que te'l demana i, en cas contrari, ja no et permet continuar.
A la pestanya de "ayuda e interfaz de usuario" has de posar Català a "Mostrar Office 2003 en". A "Mostrar la Ayuda en" has de posar "igual que el sistema" si tens el Windows amb el pedaç de català aplicat. Si el Windows no està en català has de posar "el mismo idioma de menús y diálogos".
A la pestanya de "Idiomas habilitados" has de posar Català a "idiomas habilitados" i a "Elige el idioma que define el comportamiento predeterminado...".
Ja veuràs que llavors tots els menús i l'idioma predeterminat de la plantilla "Normal" de Word apareix en Català. Si no és així m'ho dius i intentarem esbrinar el perquè.