Acabo de llegir que el sincronitzador de marcadors Xmarks el tanquen el 10 de gener de l'any que ve. Algú em podria dir exactament què fa aquest programa, si és imprescindible tenir-lo i si cal que em canviï a un altre. Si fos aquest darrer cas, quina seria la millor opció? Cal desinstal·lar Xmarks abans d'instal·lar el nou?
doncs sincronitza els teus marcadors , passwords , historial, pestanyes( a escollir) amb un servidor per poder cargar-los si uses el navegador en un altres s.o o aparell que no sigui el teu pc, evidentment serveix també per tenir copies de seguretat de lo dit anteriorment.
Però no entenc la teva pregunta es suposa que tu estas usant aquesta extensió , no?
Jo he intentat usar el firefox sync de la pròpia empresa de firefox però de moment no he sigut capaç ni de registrar-me, (sembla ser que es una porqueria tremenda) en fi a veure que usaré per sincronitzar perquè està clar que el firefox sync ho dubto bastant si no es que millora notablement.
p.d: sembla ser que no despareixerà hi ha empreses interessades en el projecta , la cosa es que hi hagi a partir d'ara lo mateix sense pagar, ja veurem.