No sé si he fet malament la instal·lació. Tinc un ordinador amb el Windows 7 i l'Explorer 8.0 (64 bits). Hi ha una incompatibilitat amb el Real Player:
1) Si entro a YouTube amb l'Explorer i faig clic en un vídeo, no l'obre, i apareix un missatge dient que cal actualitzar Adobe Flash Player per a veure aquest vídeo.
2) Més greu encara, si cerco el vídeo via Real Player, apareix el mateix missatge. Com pot ser que el Real Player remeti al que, si més no parcialment, és la competència?
He provat d'assignar el Real com a programa per defecte per als arxius '.flv', sense èxit.
Si navego amb el FireFox no hi ha problema per a veure el vídeo, però no aconsegueixo baixar-lo: aquí sembla que la incompatibilitat és entre Firefox i Real Player (o almenys amb algunes de les prestacions del Real Player).
En canvi, en un altre ordinador amb el Windows XP l'Explorer 8.0 (32 bits) la compatibilitat entre l'Explorer i el Real Player és total. Amb el Firefox veig els vídeos, però no els puc baixar.
La solució al teu problema és molt senzilla, jo ja m'hi vaig trobar. Segurament que amb el teu PC hi venia l'Internet Explorer 8 (64 bits) i l'estandarditzada versió de l'Internet Explorer 8 (32 bits).
El teu problema és que en fer servir la versió de 64 bits, l'Adobe Flash Player no té versió compatible amb aquest navegador, per la qual cosa t'aconsello que et passis a la versió de 32 bits i ja no tindràs cap problema. Busca la icona en el teu escriptori i veuràs que es diferencia de la versió 64 bits perquè només hi posa Internet Explorer.
Si només tens la versió de 64 bits, baixa't la de 32 bits des del Web de Microsoft i instal·la-la.