Tinc configurat el correu de "hotmail", al "Thunderbird", sense problemes de moment, aparents. L'altre dia se'm va ocórrer de configurar-lo, també, al "Microsoft Outlook". Quina va ser la meva gran sorpresa quan vaig veure que, moltes pàgines a les quals estava subscrit, em sortien al correu brossa de l'"Outlook", i no al mateix correu brossa del "Thunderbird". Algú em podria indicar com ho puc fer i quins passos he de seguir perquè tot em vagi al "Thunderbird" sigui brossa o no?
1r) Com poses una eina de M$ a fer una tasca tant important com la gestió de la teva «correspondència electrònica»??? (xDDDDDDD és broma ).
Tinc coneguts que els ha passat una cosa semblant però amb Live mail de Messenger (o com es diguin ara totes les [in]utilitats que te el Messenger per defecte amb la instal·lació), i jo ho he solucionat d'aquesta manera:
Dins del Thunderbird ves a «Eines» -> «Opcions» -> «Avançat» i activa l'opció «Comprova si el Thunderbird és el client de correu per defecte». Si ja estava activada aquesta opció, aleshores pitja al botó «Comprova-ho ara».
Ja hauria de funcionar com abans
Si no, també tens l'opció de suprimir l'Outlook del teu equip ...