Continuació del serial de la clau del producte: l'ordinador que em vaig comprar du una versió de prova de Open office. Ni la vaig obrir sinó que em vaig baixar l'open office de softcatalà. Llavors succeeix el següent: si vull crear o obrir un document des de l'ordinador em deixa però si vull accedir a un document del pen drive ( estan en word ) em demana la clau del producte. Què faig? Desinstal.lo la versió de prova? Desinstal.lo el que em vaig baixar?
Em resulta absolutament estrany que tinguis una versió de prova d'un programa que és lliure i gratuït com l'openoffice. Em dóna la sensació que el programa que tens en prova ha de ser una altra cosa. Aleshores, el què et passa amb el llapis és que en intentar obrir un fitxer, el sistema intenta obrir-lo amb aquest altre programa, i aleshores et demana el codi.
Això ho veuràs fàcilment si fas click amb el botó dret sobre un d'aquests fitxers del llapis, i tries la opció de "Obrir amb...". Si tries l'openoffice estic convençut que se t'obrirà correctament.
I, efectivament, si desinstal·les aquest programa de prova, se t'hauria de resoldre el problema.