Com ho faig per adjuntar captura en aquests missatges? He fet un Impr pant del missatge però no me'l deixa enganxar aquí, no se m'activa l'opció enganxa quan clico botó dret. Per cert, el missatge del qual parlo que em demana la clau del producte només m'ho fa quan obro documents que tinc desats en el pen. Quan obro Open Office de l'ordinador per fer un document no em diu això, però cal dir que després de baixar-me el programa, a l'obrir-lo per primer cop se'm va activar un assistent, una de les finestres del final informava que se'm donaria una clau però que em faltava un JRE ( entorn Java ) que calia instal.lar-lo i després reiniciar Open Office, vaig fer finalitzar pensant que llavors se m'oferiria fer la instal.lació i no va passar res sinò que se'm va obrir Open Office com si res. Total, estic feta un bon embolic.
Això del llapis de memòria, ho trobo una mica estrany. No se t'haurà "colat" algun troià? (si al llapis hi veus algun autorun, és més que probable que tinguis un problema víric). D'altra banda, hauríem de veure l'origen dels fitxers del llapis, a veure com s'han creat aquests fitxers per entendre-ho una mica més. També estaria bé saber exactament què et demana i com ho fa.
Pel què fa al JRE (la màquina virtual de java), avui dia és molt recomanable instal·lar-la. Si no el tens, et recomano que ho facis: http://www.java.com.
Pel què dius, sembla que la instal·lació de l'openoffice no té cap problema, i que l'origen de tot plegat és en una altra banda.