CPU INTEL I3 540 IN BOX 3.0GHZ 4MB PLACA ASUS P7P55D LEI5 ATX 2 * MEMORIA KINGSTON DDR3 2GB 1333 CL9 REGRABADORA DVDRW LG H22N 2 * DISCO DURO SAMSUNG 1TB 32 MB SATA2 VGA ATI 5770 1GB GDDR5 PCIE-HDMI LECTOR MULTITARJETAS 3.5" MODULAR FUENTE ALIMENTACIÓN NOX URANO 600W CAJA NOX COOLBAY DEVIL ATX
Amb un sistema operatiu instalat windows xp, tinc dues versions una a 32 y 64 bits. Pero el joc WHEELMAN em queda penjat cuan em surt aquella pantalla com si hagués de prémer intro o similar.... Què pot passar?. he de canviar el sistema operatiu? O l'ordinador és massa modern?
Segons he vist a Ubisoft, el joc és compatible amb el Windows XP i el Vista, per tant no hauries de tenir problemes per instal·lar-lo en qualsevol d'aquests dos SO. No entenc la descripció que fas del teu problema, potser que t'expliquis millor. El problema et podria venir donat no pel SO sinó per la qualitat de la targeta gràfica o la manca del Direct X més actual (en el cas de XP, el mínim hauria de ser Direct X 9.0), però el problema vindrà més aviat per les característiques de la targeta, que potser que no suporti el nivell de gràfics més exigent dels darrers videojocs del mercat.
No obstant, veig que la targeta gràfica sembla d'última generació, per la qual cosa no t'hauria de donar problemes. El joc és legal o és una còpia pirata? Requereix tenir col·locat el CD/DVD en el lector per jugar o s'instal·la tot en el disc dur? Necessita connexió a Internet per jugar i instal·lar? Contesta'm a aquestes preguntes i fes una millor descripció del teu problema i mirarem d'ajudar-te.