Tinc problemes amb el navegador Mozilla Firefox dons no amb dona possibilitats de poder-hi afeixi uns altres Certificats Digitals entre ells el SILCON de la Seguretat Social, ningú sap com poder-ho fer ??
si truques al 901502050 et surt la secció d'Informàtica de la Seguretat Social i acostumen a donar un cop de mà (crec que per anar a averies o problemes tècnics has de fer les pulsacions 2 i 1 -ho dic de memòria- en tot cas ves escoltant i segueix les instruccions).
bona part de l'Administració (en general) acostuma a optimitzar per Explorer to i que cada vegada tenen en compte altres navegadors i sistemes operatius que no siguin el W
Gracies, però ja ha hi trucat i amb diuen que nomes es pot treballar amb l'Explorer, al menys ells no saben com fer-ho, era per això la meva consulta per veure si algú sabia que fer, dons no vull anar al Explorer