A la feina sempre he utilitzat Thunderbird, i ara m'obliguen que juntament amb la signatura que adjunto en els correus amb el nom, telèfon, etc., hi posi el logotip de l'empresa. Tothom fa servir outlook i és molt fàcil de fer-ho, però en el Thunderbird no trobo la manera.
Posar una imatge a la signatura dels missatges al Thunderbird
Ep Jordi Has de crear un fitxer HTML a qualsevol lloc del disc dur que contingui la signatura tal com vols que es vegi. Llavors, al Thunderbird, als "Paràmetres del compte" del compte en qüestió li has de dir que la signatura és el fitxer HTML que has creat ("Adjunta la signatura des d'un fitxer").
Gràcies per les vostres respostes. Si ho faig posant la signatura com un arxiu html, em trobo que en enviar el mail no em surt la imatge, suposo que perquè la imatge és en un arxiu a banda i no al mateix arxiu html.
I sobre el WiseStamp aquest, no és per utilitzar webmails en Firefox? Es pot utilitzar en el Thunderbird?
Ep Això que dius que en enviar el mail no et surt la imatge que has definit a la signatura, es pot solucionar: Obre el fitxer .html amb un editor de textos qualsevol, com el Bloc de notas. A la referència a la imatge, hi haurà una etiqueta semblant a: