Vaig instal·lar Comodo antivirus i firewall però a mitja instal·lació es va aturar. Vaig reiniciar la instal·lació però em diu que ja tinc instal·lat el Comodo i que primer l'he de borrar. No m'apareix a la llista de windows del panell de contral per esborrar programes. Què faig? He de borrar alguna entrada del registre...
No n'estic segur que pots haver de esborrar, però jo miraria el següent:
Dins del directori "Archivos de Programa" a veure si hi ha algun arxiu o directori del Comodo i els esborraria tots. Ara pots provar de reinstal·lar a veure si ja funciona.
Amb algun programa tipus regcleaner buscaria en el registre qualsevol entrada del Comodo (o del seu fabricant) i també le esborraria. Abans de tocar el registre jo faria una copia de seguretat.
Si no et deixa esborrar el directori perquè hi ha fitxers en ús, o alguna altra collonada similar del windows, pots fer servir el programa KillBox.
Té diverses opcions per eliminar fitxers o directoris. Si no funciona el "sistema normal" pots fer-ho eliminant la tasca explorer.exe (l'escriptori, gran font de tots els problemes de la humanitat) o fins i tot programant l'esborrat pel proper reinici.
Ja he mirat si quedava alguna carpeta a l'ordinador i les he esborrat. Però tot i així encara no el puc instal·lar pq seguiex dient-me que esborri la versió antiga. Deu ser doncs el registre, no? Vull estar-ne segur abans de començar a remenar-hi...
Pots fer servir algun programa de neteja tipus CCleaner o ACleaner que fan neteja del sistema i també del registre. Totalment configurables pots triar què neteges i què no.