Tinc un problema amb el Thunderbird, a veure si algú coneix la solució. (Faig servir la versió 2.0.0.23).
Quan deso un text a la safata "Plantilles" o "Esborranys", i desprès el torno a obrir per tornar-lo a editar, el Thunderbird hi afegeix retorns de carro que abans no hi eren. M'explico millor. Si en el text original la línia segueix en la línia d'abaix per qüestions d'espai, quan torno a obrir el text el Thunderbird ha afegit un retorn del carro al final de totes les línies del text!
Per motius de feina, sovint he d'enviar el mateix email amb petites variants, i cada vegada que obro un email guardat li he de treure manualment tots aquests retorns de carro (si no ho faig, l'email es veu amb un format estrany i poc professional, amb tot de línies trencades). I francament, és un pal...
Algú coneix la solució d'aquest problema? He pensat en actualitzar a la següent versió del Thunderbird, però he llegit algun comentari en aquest mateix fòrum que diu que també conté, de moment, alguns defectes.
A mi no em passa, però jo tinc el thunderbird en ubuntu, i per tant no estic en la mateixa situació que tu.
Hi ha un usuari del thunderbird que diu que en editar els esborranys no solament es perden les etiquetes sinó que també es perd part de les dades de la capçalera del missatge: https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+sour ... bug/226652
el que passa que no ha pogut demostrar que això siga un problema "general".
Has provat a desar els missatges en lloc de a esborranys a Plantilles? Igual en deixar-los com a plantilla no et passa...
Per si algú altra s'ha trobat amb aquest mateix problema, volia compartir una solució bastant bona que he trobat, que és fer servir un complement per al Thunderbird anomenat Quicktext. És realment molt bo i molt pràctic si treballeu sovint amb plantilles, i no té el problema del salt de línia que m'he trobat amb les plantilles guardades al Thunderbird. Us el podeu baixar a: