Hola amics, Fins fa uns dies tenia instal.lat el Thunderbird 2 però per he tingut un problema amb l'ordinador i ha calgut formatar de nou. No tenia copia de seguretat i no he pogut recuperar cap arxiu del correu. He tingut que instal.lar de zero el Thunderbird i he baixat el Thunderbird 3 i aquí comencen els problemes.
Al crear els comptes de gmail en principi no hi ha hagut problema en la configuració però em trobo que es posa a baixar tots els missatges arxivats a gmail, i son mes de 100.000. He provat a anar esborrant els missatges, he desactivat l'opció de sincronitzar, he marcat el compactar. Però res de res. Tan aviat com obro el programa s'obre la carpeta inbox i comença a descarregar missatges.
Pel que fa a configurar comptes de correu de Telefonica.net, no hem deixa, ja que em diu que el servidor de Telefònica no es imap4. Tampoc hem deixa configurar comptes de Terra amb pop3.
Tot aixó de les millores de Thunderbird per a mi està resultant un desastre amb la versió 2 em funcionava tot de maravella. No se que pot estar passant però de moment tinc que funcionar amb l'Outlook que detesto.
Sabeu que pot estar passant? que faig malament o que no faig be? Només tinc instal.lat el AVG Antivirus.
Us agrairé alguna sol.lució, malauradament d'anglès ni un borrall i no puc consultar directament a mozilla.org.
Has provat de desconnectar la xarxa, i aleshores entrar al Tunderbird i dir-li que no es connecti a internet i descarregui els correus quan s'iniciï? soc un neòfit però potser serveix.
Tens tota la raó. Tinc el compte d'Orange.es, i com que es configura automàticament, se'm posa com a servidor IMAP 4, cosa que és pop3, però intento canviar-ho manualment, i no guanyo res perquè em surt una nota que em diu que el servidor no és IMAP 4, cosa que ja sé però que no em deixa canviar. Demano si algú em pot facilitar l'anterior versió del "Thunderbird" la qual feia anys que la tenia i no m'havia donat mai problemes i aquest sí, ja que no em permet poder-ho configurar manualment.
Quan dius canviar-ho manualment et refereixes a canviar la opció des del plafó d'opcions?
Perquè una altra opció pot ser fer el canvi directament al fitxer de configuració (el prefs.js).
No ho sé el 3, però el 2 porta a Menú Eines - Opcions - Pestanyes Avançat - General - Editar la configuració l'opció per modificar totes les opcions manualment
(tot i que potser és una opció que no porta de sèrie i està afegida per algun dels complements que hi tinc instal·lats, no ho sé...)
A mi al Thunderbird 3 em funcionen tots els correus POP (gmail, hotmail, etc...), el que no em funciona són les notícies RSS...