Voldria saber quin és el millor programa gratuït, fàcil de fer servir -i si pot ser de programari lliure- que et permeti exposar arxius extensos d'àudio (de la llargada d'una hora) en format mp3. Com que en tenim més de cent i cada arxiu ocupa força espai perquè els tenim a una resolució de 320 Kbps., també hauria de saber a quina resolució caldria exportar-los. Igualment voldria que es poguessin sentir i copiar sota una llicència Creative Commons o similar.
Finalment, m'agradaria saber si algú sap com es poden penjar arxius d'àudio (no de vídeo) al facebook (pas a pas, sisplau).
Si són molts arxius et pots fer un script que et recorri els directoris i et vagi de video en video extreient l'àudio. Però fer un script has de saber una mica de programació
Potser no m'he explicat bé. No necessito canviar el format de cap arxiu ni parteixo de cap arxiu de vídeo. Jo el que vull és un programa que permeti emmagatzemar i mostrar un centenar d'arxius mp3 d'àudio que jo ja tinc perquè els he elaborat jo mateix. Volia que fossin a un lloc que es permetés sentir-los i, fins i tot, descarregar-los a tot aquell que hi vagi però fent constar alguns drets de propietat intel·lectual, i per això parlava de Creative Commons. Res més.
Pots mirar Jamendo (www.jamendo.com) crec que és semblant al que demanes. És una web de música, que la pots escoltar i baixar-la. I a mes a mes la gent pot fer donacions als artistes si els hi ha agradat la música. Crec que tota la música està registrada sota Creative Comons.