Hola a tots, Tinc un problema amb una font que es diu SF Intellivised. El problema és que no puc escriure amb ella en un document de word. Funciona perfectament a l' Excel, en Photoshop, inclús la he fet servir a l'OpenOffice i no hi ha cap problema. Apareix enles opcions del word, però a l'hora de escriure, la font es converteix en Times New Roman. La he desinstal·lat i tornat a instal·lar i continua igual. Algú pot ajudar-me??? És molt estrany. Gràcies a tots
Jo me l'he baixada i l'he instal·dada i em funciona perfectament amb el Word 2003.
Estàs segur que l'has instal·lada correctament? Hi ha dues maneres d'instal·lar tipus de lletra (fonts) al Windows. Una vegada t'has baixat el fitxer amb el tipus de lletra, per exemple SF Intellivised.zip l'has de descomprimir en una carpeta, per exemple una carpeta que es digui "Tipus de lletra" o "Fonts".
Des d'allà tens dues formes d'instal·lar el tipus de lletra: 1) Si obres la carpeta i arrossegues el tipus a la carpeta Tipus de lletra o Fonts de Windows en la ruta que t'indico més enadavant, s'instal·larà sola.
2)Una altra manera és anar al Tauler de control/Presentació i temes i a la barra de l'esquerra escollir Tipus de lletra. Després has d'anar al menú Fixer/Instalar nueva fuente... Se t'obrirà el quadre de diàleg Agregar fuentes des d'on podràs explorar les carpetes del teu PC i allà seleccionar la carpeta en qüestió. Quan el Windows detecti els tipus li dones a Seleccionar todo i confirmes amb un clic a Aceptar i ja les tindràs instal·lades.
El problema pot ser que t'hagis baixat la versió per a Mac en lloc de la versió per a PC Windows, comprova-ho.
Primer de tot, gràcies per contestar-me. Et diré que sempre he instal.lat les fonts arrossegant-les i de fet, totes m'han funcionat menys aquesta. Penso que si fos aquest el problema, tampoc no funcionaria en l'Excel ni els altres programes.
La segona opció que em dones, el tauler de control no te la opció de Presentació i temes pot ser que no tingui el mateix Windows.
No és cap questió de vida o mort. De fonts, n'hi ha moltes, pero no deixa de ser una cosa extranya, per això m'agradaria saber pequè passa.