Tinc l'"Open Office" amb el qual treballo, quan al "Writer" i al "Calc". en substitució del "Word" i l'"Excel" respectivament, però en canvi no en trobo cap equivalent o amb la qualitat del "PowerPoint", hi ha el "Draw", però no s'hi assembla ni en pintura. si fos així, no dubtaria a treure'm del damunt l"Office 2003" que tinc. No hi hauria manera de millorar el "Draw", o que s'assemblés a l'esmentat "PowerPoint"?
Sí, sí, perdona el lapsus. però aquest no s'assembla en res al "PowerPoint", on les fotografies es succeeixen algunes són amb música, etc. Provo amb el "Impress", i surten les fotos, una al costat de l'altre, però no com en l'esmentat de l'"Office" i de música, res de res.. A no ser que hi hagi algun sistema que jo ignoro i que m'agradaria conèixer.
En principi, si fas presentació de diapositives (F5), s'hauria de reproduir el fitxer power point d'una manera similar com es reproduiria en l'office. Tanmateix, en tractar-se d'un programa diferent que treballa amb un altre format, el que es fa, prèviament, és un conversió de format, i és possible que en aquest procés, alguna cosa, sobretot algun efecte, es perdi pel camí.