Bones, tinc problemes amb l'open office. Tot em funciona correctament, fins que , un cop he guardat i vull obrir de nou el document, em surt una icona estranya que diu "fitxer" i quan hi clico em diu "trieu un programa d'aquesta llista per a obrir el document", si el vull obrir, he de sel·leccionar l'Open office en aquella llista i aleshores me'l obre. Hi ha alguna manera de poder obrir el document sense haver de fer això?. Abans s'obria normal, ja he probat de desinstal·lar i tornar a instal·lar el prodrama i continua fent igual. Ho fa amb tots els tipus de fitxers.
El problema pot ser que tens el fitxer sense extensió. Els noms dels fitxers estan formats per dos parts, la primera que és el nom i la segona que s'anomena extensió. Aquestes dues parts van separades per un punt.
L'extensió li indica al sistema operatiu el tipus de fitxer, ex. .txt ens indica que és un fitxer de text plà, .mp3 que és un arxiu de só, i així un llarg etcètera.
Pot ser que hagis gravat el fitxer de l'Open Office sense extensió, llavors el Windows no sap amb quin programa obrir l'arxiu.
Tingues en compte que per defecte el Windows amaga les extensions d'alguns tipus d'arxius i podria ser que no les vegis. Si les veus la solució és tant simple com afegir al final del teu fitxer .odt