Hola a tot@s, el meu problema és que tinc un mp4 de 8 GB, un dia el vaig connectar a l'ordinador per posar-hi més musica i hem va dir que tenia que formatejar-lo jo li vaig dir que si, però la meva sorpresa va ser quan un cop formatejat la capacitat del meu mp4 va passar de 8 a 1 GB. Com es possible això? es pot arreglar?
Per solucionar-ho pots conectar-lo al ordinador i quan el detecti , des de El meu ordinador (o MIPC) , fes click a la seva icona amb el botó dret , fes click a formatejar i tornali a posar 8 Gb de mida. (Et recomano que no el formategis en NTFS).
No sé si aquest aparell necessita d'algun software específic per funcionar, tanmateix aniria bé veure com estan les particions d'aquest aparell, pots fer-ho anant a "El meu Ordinador" amb el botó dret, i clicar sobre administració, i després sobre gestió de discs, a veure si pots arribar a alguna conclusió.
Si jo em trobés amb aquest cas, engegaria l'ordinador amb un livecd de linux, i miraria l'estat de les particions amb alguna eina, com ara gparted o qparted, incloses en distribucions live com ara knoppix o puppy. Des d'aquestes, a més, també podries tornar a formatar l'aparell en FAT32 o NTFS sense problemes.