Fa uns dies que no puc veure correctament els vídeos d'internet que es reprodueixen amb el windows media. Tinc habilitat el Microsoft® Windows Media Player Firefox Plugin. Al final del post adjunto el que en diu a about:plugins.
Concretament, sento el so dels vídeos però no els visualitzo. Un exemple és el directe dels canals de tv3: http://www.tv3.cat/directes/324. Sí que visualitzo els vídeos al Google Chrome i a l'Explorer.
Teniu el mateix problema? Em podeu proposar alguna solució?
Gràcies d'avançat!
Nom del fitxer: np-mswmp.dll np-mswmp
Tipus MIME Descripció Sufixos Habilitat application/x-ms-wmp np-mswmp * Sí application/asx * Sí video/x-ms-asf-plugin * Sí application/x-mplayer2 * Sí video/x-ms-asf asf,asx,* Sí video/x-ms-wm wm,* Sí audio/x-ms-wma wma,* Sí audio/x-ms-wax wax,* Sí video/x-ms-wmv wmv,* Sí video/x-ms-wvx wvx,* Sí
No ets l'únic, jo també tinc problemes amb el plugin ditxos, a tv3 veure en directe amb l'explorer es veu perfecte i amb firefox no funciona, no és just!
He provat d'instal·lar el plugin de totes les maneres possibles que he trobat i no ha funcionat. L'únic remei que he trobat es desinstal·lar el firefox complet i esborrar les carpetes que queden després de desintal·lar , després he fet servir el CCleaner per netejar qualsevol arxiu o registre que pogués quedar al sistema. He tornat ha instal·lar el firefox totalment de nou i despres de tancar totes les finestres del firefox he instal·lat el plugin que prèviament he baixat i sembla que funciona. No ho he provat però pot ser et pots estalviar el CCleaner.